Klanten hebben alle macht in handen. Meer dan ooit moet je dus weten wat hen raakt, drijft en tegenhoudt. Een slimme strategie draait daarom niet zozeer om technologie, maar om psychologie.

De macht is verlegd. Digitale technologieën gooiden aankoopbeslissingen van klanten hopeloos overhoop. Voor nog maar het eerste ‘persoonlijke’ contact, zoeken klanten hun informatie en inspiratie online. En dit is een belangrijke: op dat eigenste moment nemen ze eigenlijk al een beslissing. In een fractie van een seconde, geheel onbewust. En weet je hoe immens moeilijk het is om een eerste indruk om te buigen? Het is namelijk onze menselijke natuur om consistent te blijven. We volgen blind ons eerste gevoel. Sluit je digitale communicatie niet aan met wat klanten zoeken (of nodig hebben)? Jammer. Eén klik en ze zijn weg. De enige manier om in te spelen op dit natuurlijk gedrag van je klanten is door strategisch inzicht te krijgen in hun leefwereld, motieven en weerstanden. Laat ons dat dus doen. Gebaseerd op specifieke expertise en jaren (jaren!) ervaring ontwikkelde ik een eenvoudige en efficiënte methode. Het wordt een strategische journey, geplaveid met wetenschappelijke inzichten die je toelaten betere beslissingen te nemen en je publiek écht te engageren. This is the way (à la The Mandalorian).


Bloggr’s behavioural strategy: the process

deel 1 / What’s your story?

deel 2 / And … action!
deel 3 / Copy that.
deel 4 / To be continued.