Mijn papa leerde me een belangrijke levensles. Beoordeel mensen niet op wat ze zeggen, maar kijk aandachtig naar wat ze doen en hoe ze zich gedragen. Dat zegt je alles wat je moet weten over hen.

Het is een waardevolle insteek die in elke situatie telt. Ook in business. Klanten kunnen wel zeggen dat ze je producten leuk vinden. Je kan alle likes en follows verzamelen die je maar wil. Maar als tegelijkertijd niemand werkelijk je producten koopt, wat maakt het dan uit? 

Dit deel van onze strategie kan je vergelijken met de eigenlijk verhaallijnen in een film. We focussen op alles wat er gebeurt tijdens elk moment (of touchpoint) tijdens de customer journey. En omdat we begrijpen waarom het gebeurt op dat specifieke moment, kunnen we klanten op de best mogelijke manier helpen met informatie en inspiratie die ze dan nodig hebben. We zijn zelfs in staat te anticiperen op vragen vooraleer ze er zelf nog maar aan denken. Op die manier maken we het geweldig makkelijk voor hen om een beslissing te nemen. En dat zullen ze dan ook doen.

Vorige module
module 1 / What’s your story?


Volgende modules
module 3 / Copy that.
module 4 / To be continued.