About

Ik kan er niks aan doen. Ik val voor naturel. Dure theorieën bezorgen me buikpijn. Zeker als ik zie hoe weinig efficiënt ze zijn.

Boys with toys focussen zo op nieuwe trends en technologieën dat ze het allerbelangrijkste massaal over het hoofd zien: hun klanten. En hoe die klanten zich voelen bij alle pushy berichten die op hen worden afgevuurd. Het resultaat? Communicatie zonder resultaat.

Goede communicatie gaat over échte dingen. Alles draait om mensen. Hoe ze denken. Wat ze willen. En hoe ze zich gedragen. Zonder psychologisch inzicht in je klanten ben je verloren. Wil je fans maken van je klanten? Dan werkt maar één ding. Make it personal.

Sara Ceyssens
Na jarenlange avonturen in marketing, communicatie en promotie voor onder andere 20th Century Fox, Coca-Cola, Sanoma Magazines, De Persgroep, Telenet en Vmma, ben ik sinds januari 2014 freelance copywriter.

Een droomjob als je weet hoe ik hopeloos opga in films, boeken en magazines. Zelfs de teksten op de box ontbijtgranen kunnen mijn ochtendhumeur verdrijven (uiteindelijk toch).

Ik schrijf nu fulltime in pyjama achter mijn computer thuis. Of fris gedoucht bij mijn klanten op kantoor. Kwestie van eens buiten te komen. Of vanachter mijn communicatieblog.

Daarin lees je hoe heel je dag vol communicatielessen zit. En hoe alles wat werkt in het echt, ook werkt zwart op wit.

Zei ik je al niet dat ik val voor naturel? En oh ja, ook voor humor.

Sara